Review

Leuk, zwaar en vol. Maar vooral leuk als afwisseling. Wanneer je mijn vorige artikel over connectie voor enorme spiermassa ontwikkeling hebt gelezen en je hebt die connectie… Nou dan zitten je armen na deze failure to the max and beyond workout echt abnormaal vol. Zo vol dat ze leeg voelen. Ik heb deze training van het weekend met een vriend (en CT Fletcher fan, wie niet) gedaan, echt fantastisch (en hilarisch)! We wilden eigenlijk een filmpje maken van de Triceps Gauntlet (laatste oefening), want die oefening leek uiteindelijk op alles behalve een triceps oefening… 200 reps aan het einde van je training, die CT is gek! Omdat deze training geheel buiten mijn trainingsroutine viel had ik echt goede spierpijn. Hoe de workout is als je hem regelmatig doet… vertel het ons.

CT Fletcher’s Warfare schema

Pre-arm warfare

  1. 10 sets van 10 reps RANDOM triceps pushdown
  2. 10 sets van 10 reps RANDOM biceps cable curl

Arm warfare

  1. 2 sets tot falen één armige dumbbell preacher curl
  2. 4 sets tot falen french curl (zittende dumbbell triceps extension, 2 armig)
  3. 2 sets tot falen T-curl (foto 1)
  4. 2 sets van 40 reps 2-position dumbbell kickback (foto 2)
  5. 1 sets van 30 reps 3-position chin-up (breed, normaal, smal)
  6. 2 sets tot falen under-bar triceps extension (met under bedoelt CT echt under) (foto 3)
  7. 1 piramide set van 200 reps triceps gauntlet (foto 4)
CT Fletcher T-curl

T-Curl

CT Fletcher 2 position kickback

2-position dumbbell kickback

CT Fletcher under bar triceps extension

under-bar triceps extension

CT Fletcher triceps gauntlet

triceps gauntlet

 Vaker zulke workouts op diamond training?

Vind jij zulke workouts een leuke aanvulling voor onze site? Laat het ons weten. Diamond Training, het platform voor de echte lifters en builders.

[fb_button]

Deze schema’s vind je misschien ook interessant

Volg jouw online bron voor kwalitatieve krachttraining en voeding informatie!