Beginnersschema: speciaal voor vrouwen

Beginnersschema: speciaal voor vrouwen

Beste dames,

Na het horen van ‘klachten’ dat de schema’s op diamondtraining.nl allemaal wat zwaar zijn, of alleen maar voor mannen, of  te advanced, of…. hebben we speciaal voor jullie een beginnersschema opgesteld die terug te vinden is onderaan dit artikel.

Met dit schema ga je drie dagen in de week heel je lichaam trainen. De nadruk zal liggen op benen, billen en het versterken van de kernspieren. Daarnaast zul je 2 dagen in de week een korte cardio workout hebben en ook nog 2 hele dagen volledige rust.

Dus door gemiddeld nog geen 50 minuten per dag vrij te maken krijg je een sterker, strakker en conditioneler lichaam en zul je jezelf bovenal heel fit voelen!

Dit is trouwens het eerste schema dat je in een pdf vorm hier kan downloaden en uitprinten door alleen maar op de volgende link te klikken: beginnersschema voor vrouwen

Over 6 weken krijg je weer een nieuw schema! Veel plezier met trainen!

By |2016-05-22T11:14:40+00:00juni 19th, 2012|Categories: Hypertrofie, Vrouwen, Vrouwen training|Tags: , |

About the Author:

Sander
Sander Kers is de oprichter en CEO van Diamond Training. Hij heeft zijn Master in Human Movement Sciences gehaald aan de Vrije Universiteit van Amsterdam en is o.a. in het bezit van het exclusieve Certified Strength & Conditioning Specialist (CSCS) diploma. Al bijna 10 jaar staat hij bijna dagelijks onder de stang en zijn levensmotto is om elke dag met meer kennis naar bed te gaan dan waarmee hij is opgestaan. Een kennisbron en vakspecialist tot op het bot!

Leave A Comment

1 × twee =

Connect!